niedziela, 14 marca 2010

Wow chciałem nagłośnić tę sprawę ale liczba odwiedzin strony przerosła moje oczekiwania, w sobotę mojego bloga odwiedziło 10 tys osób.
Kilka kwestii które zostały poruszone w komentarzach http://www.wykop.pl/link/324609/paser-allegro/chciałbym wyjaśnić:
1. Oczywiście że mnie stać na zapłacenie za taxi ale tak jak pisałem byłem na pępkowym dosyć mocno zakrapianym i bankomat nie chciał ze mną współpracować stad ta cała sytuacja (Pępkowe- " pot. alkohol wypijany z okazji narodzin dziecka" PWN)
 2. W opisie bloga oczywiście mogłem pominąć tekst Główny księgowy bla bla napisać np: prawy obywatel ... ale moją intencją było podkreślenie iż nie mam problemów finansowych i nie muszę dorabiać paserstwem telefonów, każdy użytkownik allegro mógł/może znaleźć się w mojej sytuacji i to jest istotne, a nie czy stać mnie na nowy topowy telefon.
3. Temat adwokata na dzień dzisiejszy dla mnie nie istnieje, czekam na kolejny krok, wciąż się łudzę że ktoś spojrzy na mój przypadek trzeźwym okiem i umorzy tę sprawę, jeśli nie oczywiście zaangażuje adwokata wydaje mi się że temat można ogarnąć w jeden dzień.
4. Co do zapoznania się z aktami śledztwa miałem dylemat, ale zdecydowałem się nie jechać w końcu jestem niewinny żadnych dowodów rzeczowych na mnie mieć nie mogą.

4 komentarze:

  1. Informacja o Twoim blogu dostała się na wykop.pl, stąd ta liczba odwiedzin :-) Sam tak tu trafiłem.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Temat adwokata na dzień dzisiejszy dla mnie nie istnieje"

    Na wlasnym przykladzie - powyzszy tok rozumowania = bardzo duzy blad, ktory moze w konsekwencji kosztowac Ciebie wiele wiecej niz zaplacisz za porade prawna. Przy tak nakreconej spirali niestety nie licz na szybkie umorzenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. a dworzec chociaż we włoszczowej widziałeś? jak tam bedziesz niebawem znowu to sobie pozwiedzaj chociaz tyle pożytku z tego wszystkiego będzie:)
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Radze przygarnac papuge.

    OdpowiedzUsuń